dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Forts. mörkar

Publicerad 2013-08-30 08:57:26 i Allmänt,

Helgen börjar närma sig, och med den en större släkttillställning i dagarna två. Kommer bli jättetrevligt, men har ju ett litet dilemma. Tänkte först att jag skulle berätta för dem, för att slippa "tjuvfyllapå" alkoholfritt vin i glaset - men eftersom jag ännu inte hunnit träffa min mamma och pappa som jag vill berätta för före släkten såklart (de bor långt bort och är på väg "hitåt" - men hinner inte träffa dem idag, det måste vänta till måndag) så kommer vi att hålla tyst. 
 
Så med på kalaset är min syster som vet. Min bror och hans fru tänkte vi också berätta för på tu man hand. Så att vi iaf har tre partner in crime. 
 
Kommer nog gå bra, trist att man inte dricker en droppe och ändå inte kan använda bilen som färdmedel bara...riktigt opraktiskt. Men det får kosta det helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela