dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Galet

Publicerad 2013-08-12 19:33:12 i Allmänt,

Fortfarande inte fått någon mens. Införskaffat digitaltest. Om den inte kommer inatt blir det test imorgonbitti. Och jag hoppas och vill så fruktansvärt, fruktansvärt mycket. Men vågar inte tro att det slutar här. Eller snarare börjar. Har varit i denna självömkande soppan så länge nu att jag nästan vant mig. Nästan blivit bekväm i skiten. Är det möjligt? Galen var ordet tidigare i bloggen. Vidhåller ordet galen. 

Kommentarer

Postat av: Intejag

Publicerad 2013-08-13 10:21:36

Tror nästan att det är möjligt.
Jag brukar nästan få ångest när jag ska ta ett test; för tänk om det är positivt, va fasen gör jag då?

Svar: Ja..vad gör man då? Vi gjorde ingenting. Och har inte gjort fortfarande. Svårt att smälta. Jag följer din blogg, och hoppas att det är snart er tur också.
dujaghanvi.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela