dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Kusin

Publicerad 2013-08-22 17:00:16 i Allmänt,

T-shirten har anlänt. Den med "kusin" längst ner vid magen. Den åker på söndag på middag hos svärmor med hela familjen. Vi får se hur lång tid det tar innan de reagerar? Undrar vem det är som ser först? Jag tror på svärmor, den äldsta svågern eller frun till den yngsta svågern. Då har vi det sagt. Får vi se om jag ens är nära. Roligast vore om någon av de små blivande kusinerna upptäcker det, de är ju så stora att de kan läsa båda två! :)

Lägenhetsfronten är det tvärstiltje på. Skittråkigt. Men jag rycker lite på axlarna. Det är ett världsligt problem. Det egentliga enda problemet har vi löst. Hur det nu gick till.. Hur lång tid ska det ta att smälta det. För jag kan fortfarande inte tro att jag kan titulera mig gravid. Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela