dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Mörka

Publicerad 2013-08-21 15:06:48 i Allmänt,

Fortsätter att försöka mörka detta. Det är svårt - speciellt när jag tidigare varit den som drar igång AW:s, fixar middagar och "dolar" i största allmänhet. Min man är sommelier varför det i mångt och mycket förväntas goda viner i vårt sällskap. Det blir knivigt att dölja. 
 
Jag vet inte vad som är rimligt eller ok? Men vi har iaf bestämt att min mans familj får veta i helgen. Min familj helgen därpå. Jag hoppas att vi inte får ångra oss. Men som sagt, blir det missfall så blir det, och det kommer vi ändå berätta. Och då är det roligt att komma med något trevligt först! 

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-08-21 17:12:29

Jag håller med, skulle man få missfall så kan man räkna med familjens stöd, och att undvika få klumpiga frågor.

Vi berättade direkt för bådas familjer. Det kändes som rätt sak att göra :)

Svar: Verkligen! Ja, det känns bra! Dessutom ska det bli SÅ roligt. Vi hann precis berätta för mamma och pappa och min mans bror och hans fru att vi skulle starta med ivf. Sen pang bom blev vi gravida. Knepigt hur livet kan vända i en handvändning!
dujaghanvi.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela