dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Sticker

Publicerad 2013-08-09 23:52:14 i Allmänt,

Det sticker lite i magen under kvällen. Som små, små stick inifrån. Trodde jag inbillade mig först - för jag känner ju efter så förbannat mycket hela tiden. Men nej, där kom det igen. Aldrig känt förut. Vad betyder det? Att mensvärken kommer krypande? Skengravid - igen!? Vettefan. Tur att det inte är många dagar kvar till mensen, så jag slipper fundera mer. Söndag eller måndag borde den vara här. Och så skenar tankarna iväg. Ska jag ta ett gravtest imorgon när jag vaknar. Men varför? Till vilken nytta? Hur många har jag inte tagit och blivit besviken, om och om igen. Nej. Ingen idé. Kommer den inte på tisdag så tar jag på onsdag. Den kommer. Var så säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela