dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Bröt ihop idag

Publicerad 2013-12-08 22:58:48 i Allmänt,

Bröt ihop totalt idag. Det blir inget jobb för mig imorgon. För första gången i mitt liv ska jag uppsöka läkarvård imorgon p.g.a. psykisk ohälsa. Kan inte må så här längre. Då kommer det bli ännu svårare att ta sig upp.
Hoppas på sjukskrivning resten av året (med andra ord 2 veckor), och tid för återhämtning och någon bra kurator. Tog mig nog vatten över huvudet när jag gick tillbaka till jobbet så fort efter missfallet. 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-12-09 06:07:16

Stor kram!
Stackare, men jag tänker att du är stark som vågar erkänna för dig själv...och det är starkt att erkänna innan det är för sent!!!

Hoppas du blir sjukskriven och får ta det lugnt ett tag, samla dig och få den hjälp du behöver.

Svar: Tack! Kram tillbaka!Ja, pratade med en vän ganska länge igår, som fick mig att inse att jag borde prioritera mig, inte jobbet. Att det är bättre att ta hand om det nu, innan allt faller totalt.
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela