dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

CD 6, pergodag 3

Publicerad 2013-12-27 17:03:22 i Allmänt,

Hemma efter jul i lugnet, i soffan. Skönt.
 
Inget illamående eller kräkningar än av pergon, hoppas det håller i sig så att jag får behålla tabletterna och det ena leder till det andra.
 
Funderingar kring sjukskrivning och jobb börjar komma ikapp mig. Men orkar inte riktigt tänka på det nu. Önskar jag kunde lägga det på hyllan. Inte låta det gnaga sönder mig inuti. Och ta itu med det ett visst datum som jag bestämt. Men jag fungerar inte så. Har så mycket inom mig som jag måste lära mig att hantera. Men någon terapeut blir det inte förrän efter resan. Hade helt klart behövt en innan det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela