dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

8 mm

Publicerad 2013-11-28 10:26:26 i Allmänt,

Försöker vända på det lite - något desperat möjligen. Men tanken var ändå lite upplyftande: Hur många får se sin lilla när den är 8 mm och inte ens är redo att släppa än!? Hur många?! Få förunnat. För det är så jag försöker tänka, det är ju faktiskt inte kört än. Även om min kropp verkar allt annat än medgörlig. Så kan det ju faktiskt vara så att den där lilla 8-mm-rackaren är vår son/dotter. Tänk om!

Kommentarer

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2013-11-28 17:48:43

Bra tanke! Ja, tänk vilken grej, jag såg dig innan du ens fanns!

Svar: Eller hur! :) klamrar mig fast vid det..
Anna

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-11-29 06:37:21

Gillar din positiva inställning, helt rätt! Inte många som får se sitt barn redan innan det fanns :)

Svar: Nej - man måste väl vända på det! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela