dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

BIM - 5 dagar

Publicerad 2013-11-14 06:13:47 i Allmänt,

Status: Ganska ordentlig mensvärk igår kväll. Men inga dragningar i magen som jag hade vid graviditeten. Inte alls. Visst det kanske sticker lite. Men förmodligen inte mer än vad det gör vid vanlig mens. Nu var det ju ett tag sen, med tanke på graviditeten och mina minst sagt sparsamma menstillfällen annars. Men. Jag vet inte? Herregud vad jag överanalyserar. Galet. Men som sagt, vad ska man annars göra?
 
En annan reflektion är att det är såpass många som vet. Vilket socialt stöd jag har. Även om jag ibland känner mig som ensammast i världen. Underligt det där. Och kanske framför allt ett stöd via den enorma bloggvärld som öppnats upp. Det är guld värt. Där hittar man verkligen människor i liknande situationer. 

Kommentarer

Postat av: drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-11-15 06:08:27

Ja jag trodde då aldrig att min blogg skulle få så "många" läsare och "lära känna" så många i samma situation! Helt underbart mitt i allt kaos man har i huvudet emellanåt, haha. Är ju så mycket lättare än att börja prata med andra i väntrummet på fertmottagningen, hahaha!

Svar: Nej eller hur! Det är faktiskt fantastiskt! Och vilket stöd man kan känna från "overkliga" människor.. Hoppas du får en fin helg!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela