dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

BIM -8 dagar

Publicerad 2013-11-11 06:38:18 i Allmänt,

Fortfarande inte ont i brösten. Lite mensvärk igår kväll, jag tror det lutar åt mens om 7 dagar med anledning av detta. Har färskt i minnet hur det drog i magen den där gången när jag faktiskt var gravid. Inga sådana känslor nu. Överhuvudtaget. Fan också. Varför slutar man inte bara tänka på det. Jag har ju varit helt inställd på pergotime. Varför kan inte fantasin hålla sig i schack! Eller är det för tidigt, drog det i magen senare mellan äl-bim när jag var gravid...som sagt, jävla fantasi!

Kommentarer

Postat av: drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-11-11 06:52:53

Ja man kan ju inbilla sig både det ena och andra... man blir ju "lite" knäpp ;) det är ju heeelt omöjligt att sluta tänka på det, och kanske är det därför man känner allt också. Ibland vet man ju inte ens om man känner för att det känns eller för att man inbillar sig, som sagt, KNÄPP!!! ;) Hoppas hoppas att det går vägen för er nu, men annars har du ju pergotime att se fram emot!

Svar: Knäpp var ordet! ;) ja, vi håller tummarna för pergotime nu! Det är ju fantastiskt att iaf ha möjligheten till graviditet i och med detta läkemedel - och DET får man ju också vara tacksam för!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela