dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Brudtärna

Publicerad 2013-11-08 10:15:23 i Allmänt,

Sammanfattningsvis har veckan varit fantastisk. Över all förväntan. Kroppen hade återhämtat sig fint. Ägglossningen kom, på egen hand till på köpet. Vi avslutar veckan med egentid på ett hotell någonstans i Sverige. Samtidigt som jag blir tillfrågad om jag vill vara brudtärna på en av min äldsta vänners bröllop. Och självklart vill jag det - vilken ära! Hoppas jag är riktigt tjock och gravid då, kommer vara den snyggaste tärnan ever, om än den tjockaste, förhoppningsvis ;) Åh vad roligt att ha så mycket att se fram emot - mycket kan hända på två månader, mycket dåligt och mycket bra. Ska försöka fortsätta lägga tonvikten på det bra.

Kommentarer

Postat av: drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-11-08 16:11:56

Sååå skönt att ha lite positivt att se fram emot :) jag är så avis på er som ska ha en sån lyxhelg! Själv blir det renoveringskaos hela helgen, woho ;)

Svar: Hoppas renoveringen gått bra!
Anna

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-11-09 00:20:41

Vilken ära att bli tillfrågad! Tur att man har saker att se fram emot, annars skulle livet vara bra trist. Trevlig helg!

Svar: Eller hur! Hoppas du har haft en trevlig helg!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela