dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fredag

Publicerad 2013-11-02 08:55:37 i Allmänt,

Hade en fantastiskt mysig fredag. Vi var home alone, fixade pizza, köpte godis och chips, drack ett glas vin...tittade på Idol och några av alla våra favoritserier som vi följer på netflix/viaplay och kröp ner i soffan. Stillhet och mys. Fantastiskt. Dessutom kunde vi göra "annat" utan att tänka på ljudnivå och annat. Inte för att vi är särskilt högljudda generellt, men ja, ni vet. Ingen hör. Man kan mysa ostört.

Tänk vad man tar det för givet när man inte är inneboende. Och som vi längtar till att kunna ha det så varje fredag - om vi vill.

Nu dukar jag upp frukost till hela familjen, det är lördag, och jag känner att det kommer bli en bra och härlig helg utan krav och utan måsten. Vila. Skönt. Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-11-02 09:13:29

Låter som en skön helg!Sänder dig en kram i cyberrymden haha =).

Svar: Tack! Du får en cyberkram tillbaka ;)
Anna

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-02 13:23:50

Låter som en fin helg! Vad är det för serier ni följer? Kram!

Svar: Orange is the new black, Breaking bad, Sons of Anarcy, Homeland, Allt för Sverige, Big Bang theory...you name it! :)
Anna

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-11-02 13:24:16

Förresten trodde jag att det var söndag idag, så inse lyckan när jag förstod att det var lördag haha!!

Svar: Skön upptäckt! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela