dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Nervös

Publicerad 2013-11-26 12:57:56 i Allmänt,

Anar en nervositet i magen. Som små fjärilar..varför? Varför är jag nervös? Är inte nervös för gynstolen, den känns alltför bekväm nowadays. Jag är nervös för att något inte kommer gå bra med pergotimen. Nervös för att jag verkar vara tvungen att lära känna min kropp på nytt efter missfallet. Jag som precis tyckte att jag fått klämm på den. Fan också. 

Kommentarer

Postat av: drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-11-26 13:53:23

Tänker på dej och håller tummarna!

Svar: :)
Anna

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2013-11-26 16:29:19

Hoppas det fick bra!

Ja fy vad nervös man är...

Svar: Det gick tyvärr sådär.. Kommer nog ett inlägg om det inom kort.
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela