dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Pärla

Publicerad 2013-11-02 13:24:42 i Allmänt,

Ägglossningen lyser för övrigt med sin frånvaro. Men jag väljer att skita i det just nu. Nu är jag normal. Inte gravid. Och med allt detta framför mig. På tisdag drar det igång, iaf lite, på ett sätt. Även om en graviditet känns oerhört långt borta nu. Sånt är livet. Jag får helt enkelt försöka acceptera att det kommer ta ett tag för oss att få barn. Att väntan kommer bli bra mycket längre än 9 månader för oss. Men fy fan vad jag ska gå "all-in" den dagen det är vår tur. Utnyttjar ledigheten och åka land och rike runt och visa upp vår pärla. För du kommer komma, lilla, lilla efterlängtade pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela