dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

3 snabba bilder

Publicerad 2013-10-24 16:25:56 i Bitterhet,

Kul att öppna telefonen i undran över ett sms om var vi ska gå ut och mysäta ikväll - jag och mannen eftersom jag åker bort hela helgen och vi behöver lite egentid från kollektivet. Och istället mötas av tre, visserligen söta, men ändå snabba bebisbilder. "Å vi mår så bra, och vi är så lyckliga". Jag vet. De har inte gjort något fel. De vet inte ens om hur vi har det. Men ändå: bite me! BITE ME! När ska det kännas ok? Förmodligen, ännu ett konstaterande, inte förrän vi är typ i v38 själva. Förmodligen inte ens då. När den kommit ut och visar sig må bra. DÅ kanske det går över - denna bittra, tragiska kvinna som slagit sig till ro i mig.

Kommentarer

Postat av: frideborgs

Publicerad 2013-10-24 16:45:14

Den där surtanten bor i mig också. Massa pepp nu och ha en mysig kväll!

Svar: Tack! Skönt att höra att det är fler som har svårt att skaka av sig henne...
Anna

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2013-10-25 06:26:59

Har en surtant här med. De senaste dagarna har jag bara gått och muttrat åt massa misstänkt "gravidbeteende" från makens systrar. De är säkert inte en gravida men jag liksom försvarsurar ändå.

Svar: Jag förstår dig! Muttra på om det hjälper! Fasiken, man måste få vara lite bitter och sur, det är ju jobbigt det här!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela