dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Lömsk

Publicerad 2013-10-21 20:31:50 i Försöknummer2,

Jag ska ärligt säga också, http://drommarochlangtan.blogg.se, att jag har varit lite lömsk. Jag råkade ju nämligen komma på att jag hade en kur pergotime kvar på apoteket från förra recepten som skrevs ut. Jag hämtade ut den. Så den ligger i min handväska. Får mig att må lite bättre. Skumt kanske. Men så är det. Det betyder att skulle jag få mens så kan jag börja med pergotime. Men det vill man ju inte göra utan läkares ordination egentligen. Men jag har det iaf. Så lite lömsk är jag. Nöden har ingen lag resonerar jag.

Kommentarer

Postat av: drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-10-22 06:11:26

Jag förstår dig HELT. Så är jag med mina sprutampuller, har alltid en kartong på lager haha. Och var så när jag tog pergotime med. Jag skulle helst bunkra upp med en stor kartong puregon men det får man ju inte... ;)

Svar: Blir man inte lite knäpp av det här så säg ;)
Anna

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-10-22 22:16:11

FÖRSTÅR till fullo!Har också en paket i medicinlådan,TROTS att jag nu inte ska få äta dom mer för att jag svarar FÖR bra på dom med 5 ägg!Men kommer låta dom ligga kvar ändå,fall det inte blir nåt..Så KAN jag ta OM jag skulle vilja..
Kram

Svar: Helt rätt! Om det känns lite tryggt! :) Har du reagerat så på enkelkur?! Med fem ägg?
Anna

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2013-10-23 21:42:43

Förstår absolut att du är så lömsk!



Svar: :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela