dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Kubtest - nervös?

Publicerad 2013-09-29 11:40:36 i Allmänt,

 Kubtest imorgon måndag. Nervös? Nej inte särskilt. Varför? Ingen aning - borde vara mer nervös än jag varit under graviditeten generellt. Det har varit så mycket negativt nu under 1,5 år. Så jag orkar väl inte räkna med att allt ska förvandlas till skit igen. Jag tror det går bra - peppar, peppar. Och gör det inte det. Då tar vi det då. Såväl kub som resten av graviditeten. Men självklart hoppas jag att vi får höga siffror och därmed låga risker. En nära vän till min man är gravid. De fick 1/145. Tungt. Vet inte - men jag tror inte - att de skulle gå vidare och ta fostervattenprov. 1/100 får missfall av ett fostervattensprov. Ja - vad hade man gjort? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela