dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Skönt

Publicerad 2013-09-22 13:33:00 i Allmänt,

Lyckades somna om - sällan något jag lyckas med. Och sov ett par timmar till. Skönt. Inser att det snart är ett minne blott, så jag tänker passa på att göra det. Så ofta jag kan. Njuta. Fast egentligen vill jag inte njuta av det. Jag vill att det ska bli 19 april - helst igår. Tiden verkligen släpar sig fram. Första anhalt jul. Ledig mellan jul och nyår på min arbetsplats, skönt, det betyder nästan två veckors ledigt. Sen har vi sagt att det blir en sista resa för bara oss två - iaf på länge. En resa till Dominikanska eller Kuba var egentligen tanken, men vågar inte riktigt om det nu är så att graviditeten blir jobbig eller så? Därför satsar vi på en vecka till Canarieöarna istället. Mer lagom flygtur misstänker jag, plus att värme kanske är jobbigt som gravid - vad vet jag? Så får det iaf bli. Känns som att vi ger upp vår lilla drömresa - och herregud vad gärna jag gör det när jag vet vad april har att ge! Can´t wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela