dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Weekend

Publicerad 2013-09-17 21:06:22 i Allmänt,

Weekend med ett par tjejer - därav tystnaden.

Ännu en person att kunna ge detta glädjande besked till. Hon vet delar av vad som varit det senaste året. Härligt att återigen kunna vända på det. Hon är fotograf och ser fram emot att det kommer börja synas för att kunna ta fina bilder. Privilegium att ha en riktigt duktig fotograf till vän! Härlig helg har vi haft också!

Vecka 10. "veckorna bara tickar förbi" skulle jag vilja säga. Så är det inte. De släpar sig fram. Inatt drömde jag att hjärtat på bönan slutat ticka när vi gjorde kubtestet. Inge kul alls att vakna upp till. Den 30e vet vi. Så får det inte va! Hoppas verkligen att jag inte är en "sanndrömmare".

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-09-19 17:17:10

Jag läste någonstans att i drömmarna så bearbetar man. Så du kanske helt enkelt bearbetade en rädsla du har - och många andra har! Man drömmer mycket sjukt som gravid..

Svar: Du har säkert rätt! Hoppas det!
dujaghanvi.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela