dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

48 dagar

Publicerad 2014-04-26 07:41:00 i Framtidstro, Glädje, Graviditet, Tacksamhet,

48 dagar kvar till RUL. Känns galet långt bort. Några dagar innan ska vi träffa barnmorskan som lovat att vi ska få lyssna på hjärtat. Men fram tills dess förväntas allt gå bra, magen borde växa lite, och eventuellt kan fostret börja kännas där inifrån...

Så fram tills dess är det min tid. Min tid som lycklig, som gravid, som avslappnad. Älskar det! Strax efter detta stora event väntas semestertider. Vi ska inte ta så många veckor, utan vill spara för att ha att kunna mixtra med under föräldraledigheten. Men ett par veckor i värmen blir det iaf. 

Tänk att det skulle bli så här bra. Har svårt att förstå att jag för 7 månader sen var i det svartaste hålet och inte visste om eller hur jag skulle kunna ta mig upp?! Det där hålet blev bara djupare och kulmen var egentligen strax innan ivfen drog igång. Men det har vänt nu. Det kan vända! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-26 21:14:41

Så himla skönt att läsa detta, det är alltså möjligt! Jag längtar tills det blir så för oss med! All lycka till er!

Svar: Tack snälla! Ja! Det är möjligt! Stort lycka till på er resa också!
Anna

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-04-27 04:58:01

Du ger mig hopp. Blir så glad. Kram

Svar: Glad att du känner så! :) kramar!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela