dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

8 dagar (vecka 11: 10+5)

Publicerad 2014-04-15 07:04:12 i Graviditet, Hopp, oro,

Ticktack. 8 dagar tills vi vet. Längtar bort påsk och allt annat. Jag vill bara veta att allt är ok. Jag tror på något sätt det - även om jag blir livrädd när jag skriver det. Men det känns bra. Det känns över lag en hel del. Därför tror jag att det är bra. Men säker eller lugn - nej, det är jag långt ifrån! Det kommer och går lika fort som aprilvädret växlar! 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2014-04-15 07:11:55

Det kommer gå fint och njut av stunden ni har, vi väntar bebis! :)
Skickar massvis med styrkekramar till dig!

Svar: Tack snälla du! Ja. Det kommer gå fint! Denna gång är det vår tur!!!
Anna

Postat av: Tove

Publicerad 2014-04-15 10:58:32

Åh, jag håller mina tummar för er! Det är väl klart att det fungerar denna gången! Ni har haft er del av smärta!

Ta hand om er!
Varma kramar!

Svar: Tack snälla! Jag hoppas du har rätt! Kram!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela