dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Eftermiddagslur

Publicerad 2014-04-16 16:40:23 i Graviditet, Hopp,

Plötsligt kom tröttheten över mig som en våg. La mig på soffan för en sekund bara. Vaknade upp över en timme senare. Då har jag ändå sovit bra inatt, säkert 7 timmar i sträck. Konstaterar att jag nog är nog gravid ändå. Att sova på det här sättet är inget jag sysslar med annars...dessutom känner jag mig inte utvilad. Bara mer trött egentligen..

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2014-04-16 17:20:38

Underbart! Ingen idé att kämpa emot den där tröttheten heller upptäckte jag :-) Sov med gott samvete, tänk så mycket som händer i din kropp.

Svar: Ja, skönt faktiskt! :) Det är väl så, de där små centimetrarna som finns i en tar mycket energi! ;)
Anna

Postat av: sara

Publicerad 2014-04-16 20:38:24

Sov på och njut så mkt du kan :)

Svar: Tack! :)
Anna

Postat av: escapingreality - ett nytt liv i Shanghai

Publicerad 2014-04-17 03:36:20

Har ganska nyligen trillat in på den här bloggen och vill bara säga tack, du får upp mitt hopp. Har själv pcos och håller på med varenda behandling som finns, det är så skönt att läsa om någon som har blivit gravid!

Svar: Välkommen! Och skönt att bloggen kan ge dig hopp! :) lycka till med dina behandlingar, det är tufft!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela