dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

V 10 (9+0)

Publicerad 2014-04-03 05:21:44 i Graviditet,

Känns stort att veckorna är tvåsiffriga. Väldigt stort. Jag hoppas bara att veckoindikatorn stämmer med vad som pågår i magen. Men något annat är ju otänkbart! 

Två kissvändor inatt, och den senaste nu gjorde det svårt att somna om. Var väldigt frusen igår, vet inte om det är något kroppen kan roa sig med pga graviditet? Annars är jag fortsatt uppsvälld på kvällarna, så mycket att jag undrar om någon närsomhelst då ska fråga om vi väntar tvillingar. "Dessvärre inte" svarar jag på den! Brösten ömmar. Fast egentligen inte nu när jag vaknade, men de känns fortfarande stora. Så det är ok. 

Japp - liten korrigering i nedräkning till UL (ja, efter alla trettiotusen VUL som gjorts de senaste två åren är det så dags för UL - känns också ganska stort!) och vi får vänta fem dagar. Hoppas helgen går fort - hur ofta tänker man så? 

Kommentarer

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2014-04-03 06:17:54

Väldigt stort med UL! Så klart kommer allt att gå bra.

Svar: :) Ja, det måste bara göra det!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela