dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Namn (vecka 28, 27+3)

Publicerad 2014-08-10 07:28:11 i Graviditet, Längtan,

Min bästa väns dotter har haft sin första fest. Igår gick den av stapeln och första delen av hennes liv att fira in var namnet! Hon var så söt och fin hela dagen igår! Och det var en extremt lyckad dag i deras trädgård med fika och mys. SÅ vill jag att vår eventuella namngivning/dop ska gå till! 

Börjar genast tänka på namn. Vi tror vi har vårt. Men vill inte uttala något förrän vi träffat henne. Kan bli något helt annat? 

Jag känner mig tjatig, men jag längtar så efter henne! Tror det blev så verkligt häromdagen när vi satte upp spjälsängen. Tittar i den hela tiden och vill bara ha henne här. Lägga henne i sängen, bada henne i sin balja, torka bajs och spya och bara hålla henne. Lukta på henne och njuta. 3 månader kvar. Kommer gå låångsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela