dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

På tal om åkommor

Publicerad 2014-08-16 08:10:59 i Graviditet,

En annan åkomma gravidieten fört med sig är helt klart blödighet. Jag gråter av de flesta låtar jag hör, jag gråter till Vänner när Ross ochh Rachel gör slut - och inte bara en liten tår i en ögonvrån. Utan riktig fulgråt. Med hulkande och allt. Lyssnade på Timbuktus sommarprat en dag på jobbet när jag var iväg och gjorde en sak där jag står själv i ett rum - vilket nog var väldigt bra - för herregud vad jag grinade. För övrigt ett hett tips till er alla. Han pratade om rasism och det var fint och stort på samma gång. Och viktigt framför allt. 

Men gråter, ja det gör jag nog någon gång varje dag! Undrar av vilken anledning det blir idag?! 

Kommentarer

Postat av: s

Publicerad 2014-08-18 15:44:43

Hm, jag är ganska blödig redan. Rachel/Ross-scenen är en klassiker att gråta till - men kanske är det mer stillsamt :)

Svar: Haha! Ja jag önskar jag hade en lite mer stillsam gråt ibland..men det går inte att hejdas helt enkelt ;)
Anna

Postat av: s

Publicerad 2014-08-18 15:44:58

Hm, jag är ganska blödig redan. Rachel/Ross-scenen är en klassiker att gråta till - men kanske är det mer stillsamt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela