dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Sista dagen på trimester 2

Publicerad 2014-08-12 21:54:24 i Graviditet,

Imorgon är det sista dagen på trimester 2 om man ska gå efter appen. Det verkar ju lite olika hur man räknar. Men en sak är säker, oavsett om vi gick in i trimester 3 förra torsdagen eller den kommande, så är det vecka 29 på torsdag! Herregud, vi pratar snart 30-någonting inte bara i födelsedagar för min del utan även i veckor för vår älskade lilla dotter.
 
Dottern har varit lugnare idag, hon ger ifrån sig sparkar och rörelser ofta och gärna. Men lite snålare har hon varit just idag och inte bankat på så ordentligt som hon brukar. Säkert bara en tillfällighet. Men man är ju på vakt hela tiden, jag blir alldeles slut! Jag tror iaf att hon mår alldeles utmärkt, men lite ängslig är jag hela tiden. Det släpper liksom inte riktigt.
 
Idag har hon fått två nya tavlor uppsatta ovanför hennes säng. En med alfabetet på och en med siffrorna 1-9 i lite gammeldagsstil. Och i olika färger. Gillar dem. Det börjar bli en egen liten hörna till lillan nu, i hennes del av sovrummet. Jag längtar så jag går av efter henne! November! :)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-08-12 22:16:41

Snart är hon här ju :) tiden går så fort :)

Svar: Ja snart är hon här! :)
Anna

Postat av: Axsson

Publicerad 2014-08-12 22:58:20

Och jag går in i trimester 2 på torsdag (enligt appen ;)) känns stort! Kan bara förställa mig hur trimester 3 känns!

Svar: Det är stort med trimester 2, och 3. Allt detta är så stort! Tänk att vi får uppleva en varsin graviditet! Rätt va det är så är du i trimester 3!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela