dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Skitnatt

Publicerad 2014-08-30 08:38:42 i Lillan,

Haft en riktig skitnatt. Ni vet en sån där riktig i-landsskitnatt när jag varit uppe och kissat trehundraelva gånger och dessutom slog i tån rejält i en pall en av gångerna. Har fortfarande värk i tån av den fullträffen. 

Sen vaknar jag ändå klockan 8.00 och kan inte somna om hur trött jag än känner mig. Jag vill lördagssovaut! 

Lillan går loss i magen också. Det är sånt som gör att jag ändå kan leva med trötthet och värk i tån ;) älskade, älskade lillan som fick en mobil till sin säng igår! 


Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-08-30 21:40:11

Så tråkigt att du haft en dålig natt :/ men måste bara säga att jag älskar lillans mobil, så fin :D

Svar: Tack snälla du! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela