dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ett litet äggmirakel

Publicerad 2014-02-10 10:06:57 i IVF,

På väg till kliniken gick jag igenom alla frågor jag hade kring hur man går vidare vid ett avbrott och hur vi bäst kan använda oss av det lilla sketna ägg som faktiskt fanns. Eller om vi talade om sexförbud?!
 
Tji fick jag. Ett bra tji. Ett riktigt, riktigt bra tji. För på onsdag plockar vi ägg! Kan knappt tro det! Hon sa att det inte var många, men tillräckligt många för att plocka. Och att det är få baserar hon på min äggreserv, hon tror att hon kan få till anmärkningsvärt många om vi får till rätt medicineringsdos. Eftersom min äggreserv är så bra som den är. Men detta var ett ok "medelresultat". Så hon rekommenderade att vi plockar och provar. För allt man behöver är ju ett. Vi går på läkarens rekommendation, och provar. Och jag är fantastiskt glad!

Kommentarer

Postat av: Mochms

Publicerad 2014-02-10 14:20:30

Grattis! Känner att vi är helt i fas med varandra, fick också besked om äggplock på onsdag när vi nästan var helt inställde vi att avbryta! Inget drömreslutet direkt men håller tummarna för guldägg för både dig och mig!

Svar: Tack! Ja verkligen, nu hoppas vi på guldäggen!
Anna

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-02-10 16:13:02

Tjohoooo!Shit va härligt!Goda nyheter såhär en måndag :).Kram

Svar: :) Eller hur!
Anna

Postat av: KMP

Publicerad 2014-02-10 19:05:55

Jippi, vad roligt! Ibland kan det vända snabbt.

Svar: Verkligen - man slits mellan hopp och förtvivlan varje dag i den här karusellen känns det som.. :)
Anna

Postat av: frideborgs

Publicerad 2014-02-10 19:12:37

Härligt, massa pepp nu!

Svar: Tack!
Anna

Postat av: Jennie

Publicerad 2014-02-10 19:43:13

Åh! Vilka härliga nyheter att läsa såhär på kvällskvisten! :-)

Svar: Tack ja nu hoppas vi!
Anna

Postat av: Klara

Publicerad 2014-02-10 21:44:24

Vilken fantastisk nyhet!!

Svar: :)
Anna

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2014-02-11 07:12:33

Yes!!!

Så förbaskat bra!

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2014-02-11 07:13:14

Yes!!!

Så förbaskat bra!

Svar: :) Eller hur!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela