dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Jaha

Publicerad 2014-02-26 16:18:41 i Hopp,

Jaha, då är jag gravid då. Eller? Det känns som att alla läsare till förra inlägget är betydligt mer positivt inställda än vad jag är. Och jag tackar er för det positiva ni ger mig, idag och alla andra dagar när man behöver bli uppryckt, när man behöver få älta och vara sur - ja varje dag känns era kommentarer värdefulla, bekräftande och uppiggande.
 
Vi håller oss lite till och hoppas att fredagens test ger oss det vi vill se. I så fall blir det Valentine eller Valentina i mellannamn om 8 månader ;)
 
Har fortsatt mensvärk till och från, plus de stora brösten som liksom är överallt. Men ömmar gör de bara när man trycker på dem. Inte ens i närheten av hur de betedde sig i början av lutniusförbrukandet. Då gjorde det ont, ont, ont! Plus att jag kissar oavbrutet. Jag har generellt sett en mycket liten blåsa. Men nu är det extremt. Har varit i några dagar när jag tänker efter. Men har inte riktigt reflekterat över det eftersom jag brukar springa på toaletten i tid och otid iaf. 
 
 

Kommentarer

Postat av: kmp

Publicerad 2014-02-26 22:12:58

Wow! Inte kollat in alla bloggar på några dagar och plötsligt ser jag det här!!! Håller tummarna, det ser ju verkligen ut som ett positivt besked!

Svar: Tack för dina tummar, imorgon blir det ett test till för säkerhetsskull...väldigt svårt att ta in. Väldigt. Hoppas så fruktansvärt mycket att det stämmer och att det kan hålla sig 8 månader till bara...oceaner av tid!
Anna

Postat av: A

Publicerad 2014-02-26 22:37:37

Åh så spännande! Hoppas på ett ännu starkare streck på Fredag!
Kram

Svar: Ja minst sagt spännande, men kunde inte hålla oss till fredag..
Anna

Postat av: Tove

Publicerad 2014-02-27 00:13:15

Å, håller mina tummar för att det håller hela vägen! Hoppas, hoppas, hoppas!!

Varma kramar!

Svar: Tack och kramar tillbaka!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela