dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Knarkar test

Publicerad 2014-02-07 06:59:49 i Allmänt,

Så slogs jag av en sak. Om man har hela kroppen full med äggblåsor (nåja - det är förhoppningen iaf) ger man då i detta läge utslag på en älsticka? Självklart var jag tvungen att testa. 
 
Det visade sig att det gör man inte. Är det orgalutranets fel? Som håller emot ägglossningen. 
 
Vul nu på morgonen. Åh snälla ge oss äggplock på måndag! Har haft mensvärk både idag och igår som jag hoppas skvallrar om äggblåsornas framfart. Plus öm i bröst och rygg. Precis så som jag har haft de ggr jag haft ägglossning helt enkelt. Så nu är jag spänd och förhoppningsfull! 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-02-07 08:17:19

Håller tummarna!Hade också värk ett par dagar innan så låter ju bra =)..Kram!

Svar: Gick inge bra...
Anna

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-02-07 08:18:45

Ja tror det är orgalutranen som gör det.Du tar ju sedan Ovitrelle 36 timmar innan äggplock så du vill ju inte har pos äl-test =).

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2014-02-07 13:46:13

Hoppas det gick bra!

Svar: Nej, tyvärr inte...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela