dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ruvardag 13

Publicerad 2014-02-27 15:35:08 i IVF,

Fy fan vad glad jag är nu! Obeskrivligt att få det slängt i ansiktet. Måtte det gå bra denna gång, det bara måste det, då får vi ett litet novemberbarn. Det vore lycka utöver allt!
 
Sov nästan ingenting inatt. Somnade om några timmar senare och sov cirka en halvtimme efter testet. Har släpat mig bort till sjukgymnasten idag iaf, så en promenad på 1,5 timme fick jag åtminstone till. Bra för psyket. 
 
Lite öm i magen. Och brösten - men bara när jag trycker på dem. Och fortsatt en storlek större. Fortsätt gärna med det brösten! Kräks gärna lite också! Har faktiskt känt mig lite illamående nu på eftermiddagen, men det kan ju likaväl vara av helt annan anledning. Skitsamma, illamående och kräkningar är välkommet, sjukt kanske, men så är det. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2014-02-27 19:57:21

Hittade hit från bloglovin och kommer fortsätta följa din resa och håller tummarna att det går jätte bra den här gången! :)

Svar: Kul att du hittade hit, och tack för dina tummar! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela