dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

VUL igen

Publicerad 2014-02-09 10:42:57 i Allmänt,

VUL igen imorgon. Vad kommer hända? Räknar med att avbryta. Men hoppas i vanlig ordning in i det sista. Kanske borde lära mig att sluta med det?

Tankarna går till nästa försök. Givet är ju att dosen kommer höjas från start. Frågan är när vi kan börja. Måste vi vänta ut denna cykel OCH en till? Eller kommer vi få börja om på denna cykel? Fan, orkar inte vänta två månader till (troligen mer i så fall med tanke på min egen jävligt oklara cykel)! Orkar inte vänta två dagar till!

Kommentarer

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2014-02-09 11:18:41

Ni har mina tummar!

Skulle det, men så blir det ju inte, visa sig att de vill avbryta fråga om ovitrell. Då kommer ju förhoppningsvis ett ägg och ni får en chans ändå.

Svar: Tack! :I Det värmer!Jag ska göra det, jag har ju en ovitrellspruta i kylen som väntar vid ett äggplock, men vore fint att få en sportslig chans även om vi avbryter. Åtminstone med ovitrell. Kanske genom insemination..
Anna

Postat av: kampentillettplus

Publicerad 2014-02-09 13:45:08

Skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, du kan väl skicka ett mail :)

Svar: Skickade precis ett! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela