dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

VUL igen

Publicerad 2014-02-06 19:59:07 i IVF,

Håller tummarna för att detta VUL ska resultera i goda nyheter. Även om jag nu helt lyckas trycka in sprutorna själv så är jag sugen på att sluta med detta högst underliga arrangemang varje kväll.

Har något slags mensvärksliknande molande i magen och lite ömma bröst. Så jag hoppas på att äggen har gottat till sig duktig där inne. Men - jag har blivit besviken på dessa äggblåsor förr. Så räknar inte med äggplock på måndag, eller jo - jag gör ju det, för att jag hoppas. Men vill inte tro att det kan bli så. För jag kommer förmodligen bli besviken. Alla dessa motsägelsefulla känslor som pickar i en dag ut och dag in. Emotionell karusell som aldrig vill ta slut. Känner av frustrationen i många bloggar. Och önskar att livet vore mer rättvist. Att den som kämpat tillräckligt länge får sitt pris. Men det är ju inte så. Livet är nyckfullt och orättvist.

Kramar till alla som kämpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela