dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Beställt och klart

Publicerad 2014-01-19 09:28:05 i Allmänt,

Så, nu är medicinerna bokade inför kommande ivf-försök. Borde finnas inom tre dagar på apoteket, skönt att jag läste någonstans att man skulle göra det, för det hade jag i ärlighetens namn inte ens tänkt på innan. Men, ingen skada sked alltså.

Nu hoppas jag bara att det inte är för många som ska börja samtidigt som jag själv på st Görans. För jag vill ABSOLUT inte att detta ska tvingas skjutas upp en månad till. Vi måste bara få komma igång nu!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-01-19 10:00:40

Gjorde samma sak..Beställde =).Så nu ligger allt i kyl och skåp och bara väntar =)..En månad kvar för mig..
Kram

Svar: Då kanske det var i din blogg jag läste att man borde göra det.. Det hade jag som sagt inte ens tänkt på! Men, nu borde jag hinna hämta ut dem i god tid under veckan. Läste om cystan, tråkigt! Denna eviga väntan! Se det som att jag är försökskanin (om vi nu får sätta igång som planerat) så ska jag tipsa om ev misstag så att du slipper göra dem i februari! Sen blir vi mammor i oktober/november. Punkt. Kram!
Anna

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-01-20 08:45:06

Låter som en plan =)..Nu jävlar ska vi ha barn!!!Kram

Svar: Japp, nu jävlar! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela