dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fin

Publicerad 2014-01-18 16:17:23 i Allmänt,

En fin semester har vi haft. Vi har njutit av varandra och värmen. Druckit drinkar, besökt stora och små städer/byar, badat i turkost vatten, tittat ut över ett vågsvallande hav, dansat - till och med tagit lektioner när vädret inte riktigt var med oss. Vi har tagit vara på varandra och stunden. Jag känner mig nykär och lyckligt lottad!

Som om inte det räckte så hade jag dessutom äl under semestern, och med min korta lutefas borde det generera i mens på fredag (möjligen lördag) och sprutstart lör/sön nästa vecka.

Kontentan av detta är att äl kom på dag 22, och då har inte pergotime gett det pergotime skulle ha gett. Men bevisligen har jag numer en egen - ganska frekvent - återkommande äl åtminstone. Det plockar jag med mig. Då finns det ju en chans att bli gravid själv så småningom även om det verkar behövas hjälp på traven i dagsläget. Jag väljer att se det så iaf.

SÅ: CD 28 idag. Mens CD 34-35 (rekord!) och IVFförsök nr 1 - here we go!

Kommentarer

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2014-01-18 18:59:51

Nu hoppas vi att resan genererat något mer än allt härligt du radat upp :-)

Svar: :)
Anna

Postat av: KMP

Publicerad 2014-01-18 23:13:54

Härligt, du!

Svar: :)
Anna

Postat av: frideborgs

Publicerad 2014-01-19 18:14:18

Välkommen hem och massa pepp! Nu kör vi!

Svar: Tack - japp, nu kör vi!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela