dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Förbannad

Publicerad 2014-01-27 13:22:35 i Allmänt,

Nu har nervositeten gått över i ilska. Mellan 10.00-12.00 har jag försökt ringa eftersom de har telefontid till 12.00. Ingen som svarar. Det är inte upptaget, jo en gång, men sen har de bara inte svarat. Försökte maila, men de har gett mig en mail som inte finns. Dubbelkollade den 30 ggr när jag fick failure på mailet. Nu har jag ringt två ggr efter 13.00, då de har telefontid igen mellan 13.00-16.00. Ingen svarar.

Vad fan gör man då? Ska jag börja med sprutor idag eller inte? Kan jag åtminstone få en bekräftelse på att jag inte får börja? Så jag kan sluta hoppas. Eller det kanske jag har gjort iaf. Nu känner jag mest att jag skulle vilja byta klinik. Uppge inte att ni ska ringa tillbaka om ni sen inte har möjlighet att göra det!

Kommentarer

Postat av: KMP

Publicerad 2014-01-27 18:00:32

Fasen då! Vad frustrerande för dig! Provade du även på eftermiddagen, utanför telefontiden?

Svar: Äntligen har jag fått svar! :) Kommer i ett inlägg...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela