dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Luften

Publicerad 2014-01-20 13:33:59 i Allmänt,

Luften gick ur mig igen - vi kanske inte får plats denna månad. Får jag mens i helgen så verkar det inte så. Jag orkar inte, orkar inte vänta en cykel (med obestämt antal dagar) till. Jag orkar bara inte. Såg en ljusning, kände mig laddad. Men inser nu att det förmodligen inte blir något barn det här året heller. Varför skulle det plötsligt vända efter alla försök och missfallet? Nej - ibland känner jag bara för att ge upp. 

Kommentarer

Postat av: frideborgs

Publicerad 2014-01-20 20:52:53

Fan också, det känns verkligen förjävla tungt ibland, hoppas det ordnar sig. Massa pepp!!

Svar: Tack för pepp! Ja ibland känns det riktigt för jävligt. Målar snabbt fan på väggen - vi får hoppas att det löser sig och alla andra blir gravida så att vi får plats denna månad! Eller ännu bättre - VI blir gravida! ;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela