dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Te

Publicerad 2014-01-26 20:27:44 i Allmänt,

Jag har världens finaste vän, kvällen har tillbringats i hennes sällskap med några koppar te. Att denna människa orkar lyssna på mig månad efter månad är en gåta. Men jag är SÅ tacksam över att ha henne!

Ikväll har vi spånat i det positiva med att få barn i oktober. Vilket vi då drömt oss bort i och bestämt att vi kommer få. Förutsatt att det är sprutstart imorgon. Inte så troligt, varför vi även kommit fram till att ett novemberbarn också är exemplariskt!

Lämnar veckan - trots händelser och omständigheter - med ett leende. Tack vare henne, och min fina man som heller aldrig upphör att vara ett fantastiskt stöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela