dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Stödstrumpor

Publicerad 2014-07-22 09:58:07 i Graviditet,

Stödstrumpor känns lite som en viktig del av mitt liv just nu. Har ont i fötter och händer när jag vaknar. Inbillar mig att det borde vara tvärtom, att jag borde vara utvilad och "tillrättad" efter nattens vila. Men nej. Sen blir det bättre av stödstrumpor och av att ha händerna igång någon timme. Men sen måste jag ta av mig dem om jag ska ut. Svettas sönder annars. Och då står jag där med värkande fötter igen. Eller mer värkande fötter. För värker gör de oavsett, det är bara en fråga om hur mycket.

Jag klagar inte. Mest konstaterar. Klart det är lite jobbigt. Men det är värt det, tusen gånger om. Och jag tackar den som uppfann stödstrumpor. Det gör definitivt livet lite lättare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela