dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Midsommar

Publicerad 2014-06-20 08:56:22 i Graviditet,

Hade en väldigt fin dag igår. Lyckat med ett litet kalas för familj och bästa vännen! 

De senaste nätterna har jag sovit bra, och mycket. Det fick jag dessvärre tillbaka inatt. Var uppe i två timmar och kunde inte somna om, ont i magen, så ont att jag t.o.m. vaknade av det från första början. Inte alls kul, så vakan inatt är nog även att förknippa med oro. Men nu på morgonen har jag känt henne buffa. SÅ skönt! 

Midsommar idag och det kommer firas i all enkelhet med några vänner, sillunch och grill på kvällen! Alldeles lagom och jag ser fram emot det. Även om jag inte gillar sill, tror heller inte att det är något man får äta som gravid? Inte kollat upp saken då det inte rör sig om någon uppoffring från min sida att låta bli ;) 

Trevlig midsommar! 

Kommentarer

Postat av: Votivi filii

Publicerad 2014-06-20 11:26:30

Sill är absolut inga problem att äta när man är gravid, är det något jag har koll på så är det fisken. Har ätit mängder av fisk denna graviditeten, då det är bland det jag varit mest sugen på (undantaget matjessill, som jag aldrig gillat).

Hoppas du får en trevlig midsommar!

Kram

Svar: Där ser man! Men jag håller mig ifrån det ändå, frivilligt! ;) Ha en fin midsommar! Kram
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela