dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vecka 20 (19+6)

Publicerad 2014-06-18 06:14:51 i Glädje, Graviditet, Längtan,

Idag är vi halvvägs. Känns helt otroligt. Känns som nyss vi plussade på stickan på samma gång som det känns som en evighet bort! Sprutorna känns också långt bort, på samma gång kan jag snabbt återkalla känslan vid varje spruta. Och tänk så värt det var! Vi hade turen att bli gravida på första ivf-försöker, vilket jag är otroligt tacksam för, och det var värt det! Vägen dit, alla tårar och frustration, och alla läkarbesök och alla fysiska uppoffringar! Nu är det bara 140 dagar kvar till hon kommer! Kärlek. Nu sprattlade hon precis till i magen. Ännu mer kärlek. 


Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-06-20 02:19:28

Magiskt. Även om vi inte känner varandra så blir jag tårögd. Måste vara en fantastisk känsla :)

Svar: Söt du är! Det är det, och du kommer få uppleva det! Ha en jättefin midsommar!
Anna

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-06-23 23:06:01

Tack. Midsommar var kanon. Hoppas din var det också. Jag hoppas verkligen du har rätt. Just nu känns det låååångt borta. .har nästan svårt att kolla din och andras bloggar just nu. Alla har ni nu nämligen plussat och veckorna tuffar på. Jag glädjer mig för er skull. Tro absolut inte annat. Verkligen mer än mest. Som ni alla kämpat på alla sätt och vis. Det gör bara då hiskeligt ont när det känns som det aldrig blir vår tur..men det är väl bara att bita ihop och kämpa vidare.
Kramar

Svar: Jag förstår dig helt och hållet! Kände precis likadant och slutade läsa en massa bloggar. Man orkar inte. Och det är ok. Man måste tänka på sig själv - och du läser ju för din skull, ingen annans. Så sluta om det bara är jobbigt! Det är ju jobbigt som det är iaf! Härligt att du haft en fin midsommar! Det blir er tur tillslut, men det känns för långt borta nu! Stor kram
Anna

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-06-25 00:09:55

Tack. Stor kram till dig också

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela