dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Äter

Publicerad 2014-03-17 07:35:15 i Graviditet, Hopp,

Ännu ett bra tecken. Är galet hungrig. Speciellt på dagarna. Kan äta flera mellanmål mellan frukost och lunch. Jag försöker hålla ner det, samtidigt som jag känner att jag inte vill strunta i begäret, för kroppen faktiskt kanske behöver det just nu. Jag väljer att se det som ett mycket bra tecken, det hade jag ingen känsla av sist. Förhoppningsvis växer det så det knakar där inne. Och lite, lite växtvärk (bytt namn på det nu, att skriva mensvärk gör mig nervös, det är inte mensvärk, det är växtvärk - sådeså) från och till gör känslan än bättre.
 
Nu är det bara fyra dagar kvar tills vi får se hjärtat. Det kommer vara väldigt skönt att äntligen få det på pränt. Sen ska jag ringa barnmorskan på fredag och boka tid, vill få till ett VUL i vecka 10 som jag tidigare svamlat om. För det känns fortfarande viktigt, trots att jag på något sätt, under helgen, har landat i att vi är gravida. 

Kommentarer

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2014-03-17 19:58:19

Låter bra med hunger!
Snart är det hjärt-fredag ❤️

Svar: :) Hoppas det verkligen ÄR hjärtfredag också...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela