dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Bloggvänner

Publicerad 2014-04-09 05:55:40 i Tacksamhet,

Blir, och är, så tacksam över läsarskaran som hela tiden peppar, tipsar, "kramar om", hejar på och tröstar under den är resan som blivit den längsta i mitt liv. Vilket engagemang inför en helt okänd människa. Jag är rörd till tårar av detta ska ni veta. Tack för att ni finns! Att starta en blogg är bland det bästa jag gjort tack vare er alla! 

Kommentarer

Postat av: drommaromettplus

Publicerad 2014-04-09 12:39:41

Jag känner som du, det är skönt att få ur sig hur man känner och mår! Att start min blogg är också det bästa jag gjort.

Svar: Härligt! :)
Anna

Postat av: DmPCOS

Publicerad 2014-04-09 20:22:45

Instämmer helt! Terapi på hög nivå å med alla underbara fina som också kämpar, skönt att dela allt med er! vi har alla samma mindre enkla mål ❤

Svar: Verkligen, det är en egen fantastisk liten värld det här! :)
Anna

Postat av: Tove

Publicerad 2014-04-09 21:13:11

Visst är det härligt? Jag har precis "blottat" mig totalt på min blogg angående detta. Du är välkommen att hälsa på!:-)
Lycka till med Jordgubben!

Varma kramar!

Svar: Jag hälsar på! :) Tack för lyckönskningar med jordgubben ;) Kram
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela