dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Extrem

Publicerad 2014-03-06 22:19:54 i Bitterhet, Missfall, Sorg, Ångest,

Extrem mensvärk i mage och rygg. Och jag tänker: "Varför i hela helvete skulle vi få barn? Alla andra får - men inte vi. Hur kan jag vara så dum så jag tror det. En gång till dessutom." Känner mig korkad. Kan omöjligt vända denna känsla till tvillingväxtvärk. Nu känns det bara som väntan inför missfallet. Missfall nummer 2. 

Kommentarer

Postat av: KMP

Publicerad 2014-03-06 22:22:32

Graviditetssymptom = kan kännas som mensvärk.

Svar: Det här var den värsta attacken jag haft, gjorde riktigt riktigt ont! Vaknat och haft ont i natt också. Rädd. Men visst, jag hoppas innerligt att du har rätt!
Anna

Postat av: KMP

Publicerad 2014-03-07 18:40:41

Så obehagligt. Jag har aldrig haft någon stark smärta. Hoppas och tror att det INTE är pga. missfall utan kroppen som förbereder sig inför den fortsatta graviditeten.

Svar: Tack, jag hoppas det jag med. Men känner mig lätt panikslagen...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela