dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Hjärtat

Publicerad 2014-03-19 12:18:41 i Glädje, Graviditet, Hopp,

Har nu sett det finaste hjärta jag någonsin sett. Pulserade fint. Två små, små klaffar. Längden, gulhinnesäcken, äggstockarna, livmodern - allt såg perfekt ut. De bästa förutsättningar jag och bebisen kan ha sa läkaren. Och jag grät. Av lycka för en gångs skull.
 
NU vågar jag tro på det här. NU tror jag att det är sant. Och nu har vi bestämt oss för att vi får vara lyckliga och tro på att vi blir föräldrar den 5 november. (intesjalvklart: nu har vi samma BF, jag hade tydligen räknat fel, för att man inte räknar äggplock som befruktning vid IVF, vilket jag trodde, så nu följer vi varandra dag för dag ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2014-03-19 12:22:48

Jag fullkomligt ryser över hela kroppen ska du veta!, så jävla underbart!!!!!
Vill me se ett hjärta slå snart, men den som väntar på nåt gott - har jäkligt tråkigt under tiden ;)
Hahah, fasen så fräsigt, samma BF-dag, detta måste bara gå precis som vi önskar! Grattis till hjärtslagen och jag återkommer när jag sett vår lilla slå också :)

Svar: Blir så glad när du skriver! Tack för all din medkänsla, både under dåliga dagar och bra - som den här! Ni kommer också få se ett hjärta snart, ser fram emot det! Ja, fräsigt är det, 5 november IT is! ;)
Anna

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-03-19 12:53:56

Åhh va roligt :) stort grattis!!

Svar: Tack! Underbar känsla!
Anna

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2014-03-19 12:55:11

Så himlans underbart! Underbara lilla hjärta ❤️

Svar: Jaa..helt fantastiskt! :)
Anna

Postat av: Intejag

Publicerad 2014-03-19 13:03:34

Härligt!!

Svar: :)
Anna

Postat av: Sanna

Publicerad 2014-03-19 13:06:27

STORT GRATTIS, så otroligt roligt att höra! Jag försökte, och försöker fortfarande, tänka att ett VUL som ser bra ut verkligen är ett riktigt gott tecken och en stor framgång, även om det handlar om en väldigt väldigt liten varelse :)

Svar: Tack! Ja det är ett gott tecken! Vi väljer att tro på denna lilla 8mm-varelse! :)
Anna

Postat av: drommaromettplus

Publicerad 2014-03-19 13:09:42

Åh så härlig! Det är en helt underbar känsla att se hjärtat slå.

Stort Grattis!

drommaromettplus

Svar: Tack! Ja det är verkligen fantastiskt!!
Anna

Postat av: Sara

Publicerad 2014-03-19 13:17:24

Så otroligt undertbart! GRattis!

Och vad mysigt att se hjärtat slå :)

Svar: Tack! Ja, både mysigt och fantastiskt! :)
Anna

Postat av: Axsson

Publicerad 2014-03-19 13:45:07

Åh vad härligt!! Grattis, du ska bli MAMMA! <3

Svar: Ja tänk. Världens bästa titel! :) tack!!!
Anna

Postat av: Jennie

Publicerad 2014-03-19 14:11:41

Åhhh!!! Blir så glad <3

Svar: :) kram!
Anna

Postat av: A

Publicerad 2014-03-19 16:42:21

Jippie!
Vad glad jag blev över detta inlägg! Grattis, ni ska bli föräldrar, vad häftigt!

Kram

Svar: Ja det är verkligen fantastiskt häftigt! Tack! Kram!
Anna

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-03-19 17:35:13

Stort grattis! Nu får du äntligen bli mamma! Underbart! Glad för er skull!

Svar: Tack! Ja, detta är fantastiskt! :)
Anna

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-19 18:44:12

Åhh grattis grattis grattis! Så underbara nyheter!

Svar: Tack! Ja verkligen fantastisk!
Anna

Postat av: KMP

Publicerad 2014-03-19 21:35:52

Grattis! Jag ryser!

Svar: Tack, va fin! :)
Anna

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-03-20 18:27:47

YES!!!Visste ju det iofs men ändå!Så jäkla gött!<3

Svar: :) Yes, riktigt gött!!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela