dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ruvardag 18 - testdag

Publicerad 2014-03-04 10:21:00 i Graviditet, IVF,

Testet taget. Kliniken meddelad. Äntligen! Fy fan vad vi är gravida! Nu skiter vi i den bruna flytningen fram till VULet. Vi SKA ha barn i november. Något annat är otänkbart! 
 
Dagens plan är att tillåta mig själv att njuta av att vi i detta nu faktiskt är gravida. Jag tänker googla på bebisgrejs och läsa bloggar som jag hållt mig borta från sen i oktober. 
 
Bröst: ömmar och är lite all over the place
Mensvärk: I princip obefintlig, men är liksom lite öm i nedre delen av magen och lite i ryggslutet. 
Lite illamående, men det kan bero på att jag sovit dåligt inatt. Är ytterst känslig för dålig sömn. Låg vaken ett par timmar mitt i natten och var kissnödig. Men vägrade gå på toaletten eftersom jag skulle hålla det i mig sex timmar innan test. Jag lyckades och somnade om. Och plussade. PLUSSADE!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-03-04 16:31:40

Vad underbart! Stort grattis!!

Svar: Tack! :)
Anna

Postat av: KMP

Publicerad 2014-03-04 19:34:39

Härlig inställning tycker jag.

Svar: Ska försöka fortsätta köra på den också! ;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela