dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Sol

Publicerad 2014-03-11 13:00:20 i Hopp,

En liten hyllning till solen. Njuter nu av den på balkongen. Sen blir det en promenad för att fortsätta njutningen. Det känns så mycket lättare när solen tittar fram, när man vittrar vår. Jag hoppas detta blir den finaste våren vi någonsin varit med om - på många sätt! Längtar förstås till VUL:et, men koncentrerar mig på att inte oroa mig. NU är jag gravid iaf. Även om jag inte är det om drygt en vecka. NU ska jag njuta. Le mot barnvagnar. Känna att det någon gång kommer bli vi som går där, i solen, med barnvagn.

Kommentarer

Postat av: sockernosen

Publicerad 2014-03-11 13:16:28

Helt rätt tänkt! Längtar verkligen till jag kommit dit där du är nu :)

Svar: Tack! Jag hoppas du snart är här!! Även om oro och vånda aldrig tycks sluta så är vi ändå en bra bit på väg!
Anna

Postat av: KMP

Publicerad 2014-03-11 19:57:35

Läser Superduperbitterfittans och din blogg varje dag, häftigt att ni är så lika långt gångna. Jag vill också!!! =)

Svar: Menar du intesomvitankt? Du kommer snart! Jag längtar till den dag jag går in på din blogg och ser ett fint starkt (eller svagt också för den delen) plus!
Anna

Postat av: kmp

Publicerad 2014-03-12 20:35:16

Oj skrev fel. Menade InteSåSjälvklarts blogg. Men jag läser superduperbloggen också varje dag :)

Svar: Ja det blir ju några bloggar man följer så man kan bli lite snurrig...:)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela