dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Utmanar mig själv

Publicerad 2014-03-10 10:57:36 i Graviditet,

Kommer troligen inte ringa och försöka boka om vulet. Inser jag att vi annars kommer få vänta flera veckor inför nästa VUL annars. Planen är alltså: VUL 7+2. Sen tänker vi oss (om vi betalar det själva eller ej) nästa VUL ca 9+2. KUB borde kunna genomföras ca 11+2. Och bokar vi om vulet nu, till en vecka tidigare om det skulle vara möjligt, så får vi då ändå istället vänta tre veckor mellan detta och nästa VUL. Så det är bara att välja: bita ihop nu eller sen? Gör det hellre nu känner jag. Så är det överstökat och blir mer frekventa kontroller senare. Också för att MA:t hände senare sist, strax innan v9+0. Så kontrollerar vi nu och hjärtat slår, så kommer jag ändå ha hypernoja fram till 9+2. Så den väntan blir kanske ännu värre. Då är det skönt om den väntan är så kort som möjligt. 
 
Lite mensvärk kommer krypande idag.
Brösten ömmade överjävligt mycket imorse, inte lika illa nu, men tillräckligt för att jag ska känna mig ganska lugn. 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-03-10 16:02:58

Låter smart tycker jag <3.Förstår att du nojjar men nu väntar du barn inte missfall =)..<3 Kram

Svar: Du har rätt - och jag försöker tänka så! Kram
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela