dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vaken

Publicerad 2014-03-28 03:24:27 i Missfall,

Vaken igen. Mitt i natten. Alla symptom är borta och jag försöker vänja mig vid tanken att det här gått åt helvete även denna gång. Hur ska man orka klättra upp igen, och igen? Inte lätt att sova när tankarna snurrar på det här sättet. Börjar redan fundera på var skrapningen  kommer ske nu när vi flyttat? Vilket sjukhus tillhör vi egentligen? 

Kommentarer

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-03-28 06:43:45

Usch vad jag känner igen mig. Vaknar också på natten. Har knappt sovit något inatt och tänkt på samma saker som du. Hemskt!

Svar: Ja usch, det är hemskt! Tur att det är fredag, hoppas både du och jag kan sova bättre inatt!!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela