dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vattenbaserad färg

Publicerad 2014-03-22 20:36:32 i Graviditet,

Vi har målat hemma. Vi och vi, min man har. Jag har hållit mig borta hela dagen för säkerhetsskull. Vet inte om det är fånigt eller inte, det är ju vattenbaserad färg. Men nu ska jag ju sova i det, eller inte direkt i det, men i rummet bredvid. Vet inte om det är någon fara? Vi ska vädra ut hela kvällen, och befinna oss i sovrummet. Känner ju inte att det sticker i ögonen eller så, då borde det inte vara någon fara - eller?

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-03-22 21:15:00

Nej, ingen fara. Jag målade själv när jag var gravid. Hade ingen tanke på att det skulle va nån fara.

Svar: Tack! :)
Anna

Postat av: sarah

Publicerad 2014-03-24 14:48:24

ne ingen fara. jag målade i 7e månaden och har en perfekt frisk liten tjej. Men förstår din oro, var sån i början också men man måste kunna leva ett normalt liv. Man är trots allt gravid i hela 9 månader :)

Svar: Haha - ja det kanske är lite "overkilll".. Men hellre extra försiktig! ;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela